LIFE HAVE TO GO ON...! ^_^ JUST LEARN IT,,LIVE IT,, AND LOVE IT...=)

Thursday 17 March 2011

SUNGGUH RESAH...

hri2 yg aku lalui buat aku resah...,,aku selalu terkenangkn apa yg bkal aku lalui slepas ini,,dh bnyk ujian aku lalui,,tentang kawan'tentang si dia'..banyak sdh..tapi itu smua aku pendam kerana aku tahu ini adlh ujian semata2, aku selalu lalai dlm khidupan aku,,aku tlh bnyk buat slp,,aku nk brkwn rpt smula dgn kwn aku yg brname,, dot...dot...secret,,he3! tapi nk wt cm ne..=( tapi aku nk tujukn pada kwn aku..afiqah aisham,  ku slalu merindui mu...MY BEST FRIEND! aku suka buat kwn aku trsenyum...dan aku dah nekad,,afiqah laila brjanji akn tepati our friendship,,biarpun kita jauh..tpi awk sntiasa no.1.=)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.